בשורה בכפר חב"ד: השר הודיע על הרחבה של השכונה

נתי קאליש No Comments on בשורה בכפר חב"ד: השר הודיע על הרחבה של השכונה

יו"ר ועד כפר חב"ד הרב שמעון רבינוביץ נפגש ביום חמישי עם שר הבינוי והשיכון הרב יצחק גולדקנופף והודה לו על המאמצים לטובת שחרור פרויקט ההרחבה שיקל על מצוקת הדיור בכפר חב"ד

22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פרויקט ההרחבה בשכונה הצפונית של כפר חב"ד, נעצר על ידי מנהל מקרקעי ישראל לפני 13 שנה, ומאז לא הועילו כל המאמצים לקדמו. הביום חמישי, בפגישה שנערכה במשרדו של שר הבינוי והשיכון הרב יצחק גולדקנופף, שוחחו השניים על הצלחת המאמצים ויציאת הפרויקט לדרך בתקופה הקרובה.

"הפעלנו את ה"דחפורים" של משרד הבינוי והשיכון, המנכ"ל יהודה מורגנשטרן, מנכ"ל רמ"י ינקי קוינט ורמ"ט משרד השיכון מוטי בבצ'יק, בדחיפה הבלתי פוסקת של יו"ר ועד כפר חב"ד, כדי לעשות את העבודה לטובת תושבי הכפר", אמר שר הבינוי והשיכון הרב גולדקנופף בפגישה במשרדו. לדבריו "הצלחנו להביא ברכה לתוך בתיהם של 58 משפחות שהיו תקועות במשך 13 שנה. אלה שישבו במשרד הבינוי והשיכון לא חשבו על הציבור החרדי".

ואכן, הבשורה כבר עברה להיבטים מעשיים. 58 המשפחות שאמורות להשתכן בהרחבה, מקבלות בימים אלה הודעות על פריצת הדרך המשמעותית והסבר פרקטי על דרכי התשלום והשלבים הבאים שיתבצעו בתקופה הקרובה.

הרב רבינוביץ הודה לשר ולצוות לשכתו על העזרה הרבה וציין גם את הסיוע הבלתי פוסק שמעניקה המועצה האזורית שדות דן בראשות מר דוד יפרח שקיים עשרות פגישות ברשויות הרלוונטיות והתחייב לבצע את פיתוח השטח, ולסגנו בנימין ליפשיץ ומנכ"ל המועצה שאול צבעוני. "מדובר בעשרות משפחות שהוציאו ממיטב כספם כדי להקים בית בכפר חב"ד, אך הפרויקט נעצר ולא קודם. בשם תושבי כפר חב"ד והמשפחות שישתכנו בהרחבה, אנחנו מודים מעומק הלב לשר. בתקופה כה קצרה שהשר גולדקנופף נמצא בתפקידו במשרד הבינוי והשיכון, הצלחנו להביא בשורה אדירה לכפר חב"ד".

 



0 תגובות